2013. november 11.

Ott hagytak, mint...

A rossz nyelvek szerint vesekő okozza azt az égbekiáltó fájdalmat, amivel egy hete kínlódom.
A több napos kényszerpihenő után viszont annyira mehetnékem volt, hogy hétvégén elmentem Zével és két legkisebbel cipőt nézni, mondván nem vagyok én puhány, össze esni sem fogok mellettük. Miután több órának tűnő próbálgatás után mindkét gyerek magához ragadta az óhajtott lábbelit, megpillantva egy cipőt a polcon fordultam hátrafelé, mutatva a tudtommal mögöttem álló Zének:
- Nézd, ez tetszik nekem!
Egy kissé ijedt tekintetű férfi meredt rám.
- De hát maga nem a párom!
- Nem, én vagyok az. Biztos nem vagyok...
- De ő hová tűnt? Az előbb még itt volt. Most pedig maga van itt.
- Én azt nem tudhatom, én csak itt állok - vonogatta a vállát teljesen elbizonytalanodva, miközben elrobogtam mellette, meglátva Zét valahol a pénztár előtt.