2015. május 3.

Anyák napja


Hát néztem egy nagyot, mikor valamelyik nap bevásárlás közben, épp egy növényke előtt ácsingóztam, amikor Petrus felkapta, hogy menjünk már, keressük meg Zét, ne sírjak itt, majd negyedóra keresgélés után végre rábukkanva  a drága férjemre, Petrus beletette a kosárba az "ajándékot":
- Elhoztam anyának, hogy ne sírjon a szája...
- ???
- Jó, bocsi! Csak nem bírtam már elnézni...

Nem, nem ezt kapom... Gondoltam magamban, kicsit dühösen, s ezzel jöttek is a kétségek. Idén eszébe jutok egyáltalán valakinek? 
S igen... Vasárnap először Félixtől kaptam egy ölelést, aztán Máté fiam küldött egy sms-t. Délután egymás után hívtak Édus, Ráhi és Kamcsi, csak Petrus burkolózott mély hallgatásba. Mikor hazaérkezett, kérte, csukjam be a szemem. S kaptam csokit és orgonavirágból szívecskét.