2015. november 4.

Rose Fraiche


Ha régebben együtt említették a rózsát és a kölnit, valamiért mindig a bolgárok rózsaolaja jutott eszembe, amit a nagyszoba üveges vitrinében tartottunk. Csak néha mertük megszaglászni az émelyítően tömény illatot. Akkor azt gondoltam, ezt csak élemedett korú, vérvörös ajkú matrónák kenik magukra, akik hosszú körmeikkel ragadják magukhoz a rokon kisgyerekeket, hogy csókot leheljenek a homlokukra. Így bármennyire is szeretem a rózsa illatát, hasonló illatú parfümmel sosem próbálkoztam. Legalábbis mostanáig. Már régóta szemeztem az Yves Rocher Rose Fraiche Eau de toilette-jével, míg aztán nyáron egy akció alkalmával lecsaptam rá. Könnyed, természetes rózsaillat, ami derűt visz az őszi, szürkén borongós napok búskomorságába is. Nagyon szeretem. Néha csak úgy beleszagolgatni is... jó. Vérvörös rúzsom nincs... még.