2016. augusztus 31.

Telefon

Tavaly ilyenkor nyolc napot vártunk, hogy a hibás garanciás telefonkészülékem "bevételezésre" kerüljön a szervizbe, majd amikor hosszas kutakodás után megkaparintottam a szerviz telefonszámát és érdeklődni mertem, leugattak szívélyesen válaszoltak, hogy minden azért történik így - nem mellesleg egyoldalú kommunikációval -, mert a huszonegyedik században élünk, az én dolgom csak annyi, hogy nyugodtan üljek a fenekemen és várjak. Vártam. Heteket.
Most a "bevételezés" egy nap alatt megtörtént, azonban kaptam egy emailt miszerint:
"... RMA reklamációja felfüggesztett állapotba került. A felfüggesztés oka: Az eszköz a szükséges alkatrészek leszállítására vár."
Szóval kezdődik...

Egy évvel ezelőtt azt írtam, olyan türelmes leszek, hogy a készülék mellé biztosan kapok egy rózsát is ajándékba. Hát nem kaptam. S le merem fogadni, idén sem fogok.