2012. január 11.

Dilemma

- Valaki csinálta már azt veled, ami tegnap este...?
- Nem, még soha senki...
- S tegnap este jó volt? De úgy igazán?
- Szívem, jó volt... nagyon jó volt.
- Azt mondtad, az exeddel csináltál hasonlót.
- Ááá, az közel nem ez volt!
- Még sem engedted eddig, a hasonlót sem...
- Nekem is le kell vetkőznöm a gátlásaimat, ennyi időre volt szükségem.
- Másokkal jobb volt?
- Senki nem volt olyan, mint veled. Akivel mindent meg lehet csinálni és így... Szeretem, hogy nem vagy prűd. Ha azt mondod valamire, hogy nem, akkor is tudom, az felhívás keringőre. Mert úgy mondod. Tisztában vagyok vele, hogy megtehetem, amit akarok és te élvezni fogod.
- Hmm... Egyébként azt kérdeztem: másokkal jobb volt?
- Szerinted, ha ez a véleményem, akkor kivel volt a legjobb?
- Hmm... Kishitű vagyok? És technikailag? Értesz ugye? Hülyeségeket kérdezek, tudom.
- Szívem... te is tudod. Ha csak belegondolok, amikor beveszed a szádba és... nálad nincs jobb.
- Undorító vagy, undorító... hülye! Nem akarsz bejönni a hálószobába?
- Most?
- Most.