2013. november 13.

Türelem, türelem

11. 05. kedd
Felhívjuk a szolgáltatót, hogy lemondjuk a vonalas telefon, a satellit tv és internet szolgáltatást, valamint megváltoztatjuk a mobiltelefon előfizetés csomagját egy kedvezőbbre. A lemondottak helyett kérünk televízió és internet elérhetőséget, de kábelen.
11. 07. csütörtök
Zé bemegy személyesen az ügyfélszolgálatra, rögzítik a megrendelést, megbeszélik a kábel beszerelési időpontját szerelővel.
11. 08. péntek
Felhívnak a szolgáltatótól, hogy mikor jöhetnek beszerelni az internethez a kábelt. Mondom, mi televíziót is kértünk. Mire közlik, hogy nem és épp a mai napon két év hűségidővel újraindították a sat tévé megrendelést. Zé berohan az ügyfélszolgálatra, ott látják a mi megrendelésünket, s azt is, hogy valaki önszorgalomból valóban meghosszabbította a lemondott előfizetést.
11. 09. szombat
Újra felhívnak a szolgáltatótól, hogy akkor mikor jöhetnek beszerelni az internethez a kábelt. NEM, nem kell olyan. Nem értik. Visszahívnak, időközben kiderül, hogy valami tévedés van a rendszerben. Mellesleg közlik, hogy nem tudjuk lemondani a régi előfizetést telefonon (amit már lemondtunk), csak írásban.
11. 11. vasárnap
Újra felhívnak a szolgáltatótól, hogy mikor jöhetnek beszerelni az internethez a kábelt. NEEEMMM! Elmondjuk, mit rendeltük. De hát ő látja, hogy a mai nappal, azaz hétfővel újra indították a sat tévés megrendelésünket. Mivel mi semmit nem tudunk róla, törlik. 
11. 12. kedd
Megérkeznek a szerelők, beszerelik a kábel tévét és az internetet. Zé beviszi a régi beltéri egységet az ügyfélszolgálatra, közben köt egy új szerződést, ami tartalmaz vonalas telefon előfizetést is, viszont így még kevesebbet kell fizetnünk. Ott elmondják, hogy le lehet mondani a régi szolgáltatást telefonon keresztül is, ahogy mi is tettük. Minden szépnek és jónak tűnik, de délután Zé észreveszi, hogy nem jönnek be a csatornák. Felhívja a szolgáltatót, ahol közlik, hogy műholdról kapjuk az adást. Zé közli, az érdekes lenne, mert már nincs beltéri egységünk, mivel ő azt leadta az ügyfélszolgálaton. Hiba bejelentést vesznek fel. 
Még aznap átjön a szomszéd, aki régebben az adott szolgáltatónál dolgozott, s helyrehozza a hibát. Zé felhívja a szolgáltatót, hogy nem fáradjon ki senki hozzánk.
11. 13. szerda
Felhívnak a szolgáltatótól, megkérdezik, milyen hibáról van szó. Zé elmondja, hogy köszönjük, de már nem aktuális, töröljék a bejelentést. Pár órával később küldenek egy sms-t, miszerint a hibát kijavították, szíves elnézésünket kérik. Valamint küldenek egy másik sms-t is, miszerint a már leadott beltéri egységet díjmentesen feladhatjuk postán.

Na, most akkor van jóval kedvezőbb áron internetünk, tévénk... legalábbis reméljük!