2013. december 29.

Istentisztelet (helyett)

Ma Zé vigyázott a gyerekekre istentisztelet ideje alatt. Persze a dolognak előzménye is volt. A múltkori házi csoportos összejövetelen Zé mesélt a kicsiknek, akik ezt követően esténként a jól megszokott mese helyett ő történetét követelték. Így vele tartottam "gyerekvigyázni". Rajzoltunk, beszélgettünk a kicsikkel, Zé mesét olvasott. Élveztem minden percét az ott töltött időnek, gyerekekkel mindig jó lenni. Az istentisztelet után beszélgettem a pásztorunkkal a Zével történtekről. Pontosabban ez így nem is fedi a valóságot. A kommunikáció hiányáról, az ebből adódó félreértésekről volt szó. Valamikor az új évben folytatjuk.
Hazafelé kaptam az egyik testvértől egy igeverset összetekert papírlapon, a lényege ez volt: Isten úgy szeret és olyannak, amilyen vagyok.
Jó, mondhatni derűs kedvem lett ezektől a dolgoktól. Úgy érzem, Zé valahogy másképp éli ezeket meg, de valahogy most ez sem érdekel.