2012. január 18.

Mert a bank

Iszonyatosan kiborultam a banki ügyintézőnk inkorrekt viselkedésén. Bár ebből is az derül ki, én vagyok naiv picsa, mert jobb lenne, ha megérzéseimre hallgatnék olykor, s nem másokra.
Január elején minden biztosnak tűnt a svájci frank alapú devizahitelünk ügyében. A kérdésre, mennyi lesz a januári törlesztő részletünk, az ügyintéző nyomatákosan közölte velünk, ne fizessünk be semmit, mert minden ami hátralék, tőkésítve lesz az otthon védelmi program miatt. Ma kellett volna aláírnunk a szerződéseket, de e helyett csak egy rövidke telefont kaptunk a tegnapi nap folyamán, miszerint azonnal fizessünk be egy tetemes összeget, különben ugrik minden és továbbítják a papírjainkat a budapesti központba. Hirtelen szólni sem tudtam. Ma már Budapestről jött a telefon, ha péntekig nem fizetem be az összeget, nemhogy az otthon védelmi programban való részvételünk, de a hitel is ugrik.
Mind ez azért, mert egy ember nem valós információkat osztott meg velünk. Persze őt ma már se telefonon, se személyesen nem érjük el. Bár mit is várhattunk, mikor már tegnap közölte, hogy innentől kezdve nem rá tartozik a dolog. Akár ezt is mondhatta volna:
- Lavabo inter innocentes manus meas...
Hogy te esetleg elveszíthetsz mindent, az már más lapra tartozik.