2012. december 16.

Hová, merre?

Vajon mennyire etikus másik gyülekezetet választani a mostani helyett, mert ott egyikőnk sem érzi a helyén magát. Megbántani sem szeretnénk senkit, de többször érezzük azt, inkább maradnánk otthon, mint... Akkor mitévő legyünk?
Ma olvastam pár sort Pál Korinthusiakhoz írt első levelében, ami megnyugtatott:
"Ha az egyik ezt mondja: "Én Pálé vagyok", a másik pedig azt: "Én Apollósé", nem emberi módon beszéltek-e? Hát ki az az Apollós, és ki az a Pál? Szolgák csupán, akik által hívővé lettetek; mégpedig ki-ki úgy szolgál, ahogy megadta neki az Úr. Én ültettem, Apollós öntözte, de a növekedést az Isten adta. Úgyhogy az sem számít, aki ültet, az sem, aki öntöz, hanem csak Isten, aki a növekedést adja. Aki ültet, és aki öntöz: egyek, és mindegyik majd a maga jutalmát kapja fáradozásához méltóan."