2014. április 5.

Újabb kálváriánk a T-Commal

Pár hete bevittük a szolgáltatóhoz a még garanciás telefonkészülékem, mert kikapcsolt, bekapcsolt, elmászott a képernyője, lefagyott a rendszere, vibrált a hang. Elégedetten nyugtáztam, hogy jobb cserekészüléket kaptam, mint a saját telefonom, így az sem foglalkoztatott, hogy nem a beígért pár napos határidőre lettek kész a javítással. Azonban a telefonom kézhezvétele után egy napnak sem kellett eltelnie ahhoz, hogy rájöjjünk a mobilom még annyira sem működik, mint eddig. Zé visszavitte. Most már csak másfél órát kellett várnia a szervizelésre, ami olyan jól sikerült, hogy a  készüléket alig lehetett használni. Tegnap újra visszavitte, kapott egy cserekészüléket is, ami használhatatlan, ugyanis nem jó a töltője. Tíz napot kéne várnunk a javításra.
Zé rákérdezett egy esetleges cserére is, de felvilágosították, hogy már nem kötelesek készüléket cserélni, ha folyamatosan szervizben van a készülék, akkor sem. Esetleg javasolják a fogyasztóvédelmi felügyelőség megkeresését. Hurrá.