2016. február 4.

Motiváció (18+)

Édua lányomék szeptemberre tervezik az esküvőjüket, így nagyon gyorsan össze kell szednem magam, hogy az évek óta eredménytelen fogyókúrám végre eredményessé váljon.
Minden elő van készítve a cél érdekében, még annak is utána néztem, hogy a tokámból miképp tudnék "lefaragni". Ennyit találtam:
„Bár hónapokig éltem vele, nem emlékszem Ned vezetéknevére. Ames? Vezető-masszőr volt az egyik Miami Beach-i hotelben – az egyik franciás nevű, jégkrémszínű, zsidó törzshelyen. Ned kitanította a bizniszt, és miután otthagytam, egy sor Miami Beach-i hotelben kerestem a kenyerem masszázzsal. Magánkuncsaftjaim is akadtak, férfiak és nők, akikkel a masszírozáson kívül alak és arcformáló gyakorlatokat is végeztünk - habár az arcformáló gyakorlatok tök fölöslegesek. Az egyetlen hatásos gyakorlat a szopás. Nem viccelek, páratlanul hatékony módszer a toka eltüntetésére. Segítségemmel Agnes Beerbaum bámulatosan javított arckontúrján”.
(Truman Capote - Answewred Preyers/Unspoiled Monsters, 1986)

A motiváció a fogyókúrára vonatkozik. Az esetleges félreértések elkerülése végett...