2016. február 21.

Színek

"Néha úgy érzem, az emberek annyira mereven gondolkodnak, egyszerűen nem létezik számukra más, csak a fekete és fehér. Ráadásul annyira ragaszkodnak ehhez a két véglethez, hogy közben nem veszik észre, a világ teli van színekkel. Szebbnél szebb, szemet-lelket gyönyörködtető színnel, azok árnyalataival. Persze vannak olyan színek is, amik nem tetszetősek a szemnek. Maszatosak, lehangolóak. Nem vagyok benne biztos, de a természetben még sosem találkoztam ilyen színnel, talán csak mi emberek tudunk ilyen színeket létrehozni.
Sokáig gondolkodtam ezen az elméleti színezősdin. Hisz a feketében és a fehérben is ott az összes szín. Aztán rájöttem valamire. Az életem bizonyos szakaszaiban válogatás nélkül használtam háttereket, majd egyre többször nyúltam a fehér után. A végén már nem is akartam mást. Onnantól sokszor éreztem azt, hogy szinte körülölel a fehér szín. De ez nem jelentette, nem jelenti azt, hogy a többi szín eltűnt, mind ott vibrál a hófehér vászon előtt. Annyira csodálatos ez."