2011. november 29.

Paranoia

Talán egy éve is elmúlt, hogy Medve Münchausen báró bejelölt ismerősnek FB-n egy vadiúj accounttal. Zé kérte, hogy igazoljam vissza, meglátjuk, mit akar. Hát nem igazán láttunk meg semmit, mert miután szembesült kettőnk közös fotójával, valamint azzal, hogy el vagyok jegyezve, azonnal törölt.
Pár napja a fent említett helyen üzenetet küldött egy ismerőse:
- Élsz még? Mi van Gagarinnal?
Mit tudhatnék én Münchausen báróról? Mondjuk, hogy semmit sem tudok. Ha hallok valamit, majd felhívom, ha fontos. Két perces néma csend, majd írja, nem tudom hívni, mert külföldön tartózkodik. Rákérdeztem, dolgozik-e. Számomra gyanús, két perces "csend". Nyaral, majd jön haza, ha nyer pókeren. Aha, ilyenkor... nyaral. Eszembe jut, már dolgozott együtt Münchausen báróval, külföldön is. A válaszon vajon miért kellett ennyit gondolkodni? S Gagarinról nem tudnak a kocsmában. Meg az autót sem látják. Érdekes, más látja... Miért érdekli, miért nem mentem még férjhez? Hogy jól vagyok-e?
Furcsa, szinte nyomasztó érzés lesz rajtam úrrá. Kilépek a beszélgetésből.