2014. február 3.

Hét dolog magamról

Katici és Any1 játékra hívott. Szeretnék, ha hét dolgot elárulnék magamról.
Örömmel olvastam mások megosztott gondolatait, mégis kicsit megilletődtem, mikor megláttam a nevem. Hisz mit is oszthatnék meg magamról, amiről nem írok egyébként? Amiről nem írok, arról nem véletlen, hogy nem...
Próbáltam azért "összegondolni" pár dolgot...
1. Festőművésznél tanultam rajzolni a gimnáziumi éveim alatt, rajzból és művészettörténetből érettségiztem, ebből is felvételiztem, de nem vettek fel főiskolára. Annyira elkeseredtem, hogy hosszú évekig nem fogtam ceruzát a kezembe.
2. Anyukám nagyon szigorú volt, határozott elképzelése volt arról is, ki az ideális férjjelölt számomra, így nem hagyományos leánykérés volt az enyém, úgy szöktettek el otthonról.
3. Ezerkilencszáz-kilencvenkettőben tértem meg egy gyülekezetben. Tudom, milyen tékozló fiúként élni, s csak reménykedni abban, hogy újra közel kerülhetek Istenhez. Aki ebben nagyon sokat segített: Pipulka.
4. A fekete kávénak még az illatát a szagát is utálom. Egy jó kis kávézás? Soha.
5. Óvodás korom óta őszülök. Ha nem festetném a hajam, hófehér lenne.
6. Szeretem a csendet, annak apró zajaival együtt. Időnként szükségét érzem annak, hogy elvonuljak és "magamra zárjam az ajtót".
7. A modern és minimalista dizájn távol áll tőlem. Életidegennek és ridegnek érzem az ilyesmit. A rusztikus, akár puritán, természetközeli stílust inkább kedvelem.
+1. Szeretek a fűben heverészni, legfőképp vízparton. Behunyt szemmel hallgatni a szelet, a víz hullámverését, a föld lüktetését... Eggyé válni mindezzel. S mindezek után szeretek a vízben lubickolni, lyukakat ásni az iszapba, lefröcskölni egymást, miközben halottnak hitt katicabogarakat mentek ki a vízből, hogy aztán a parton életet leheljünk beléjük, Zével.

Már sokakhoz eljutott ez a játék, de...
Angel, Hajnalfürdő, Jenever, Lobelin, Manó, Medora, Pipulka.