2015. július 18.

Hisztis


Múlt hétvégén kaptam egy fürdőruhát Zétől, nyolc éve nem vettem magamnak ilyesmit, mert ekkora méretű nő, mint én, vidéken nincs is, xl-es méretű is alig-alig. De most rátaláltunk erre a szuper üzletre Pesten és lett, méghozzá bikini, volt öröm és boldogság! Hozzáteszem 2xl-es férfi felsőnél sem lehet nagyobbat kapni itt sehol, tehát se én, se Zé nem létezünk itt vidéken, túl nagyok vagyunk mi ide.
Ebből kiindulna, nincs is miért csodálkoznom azon, hogy egyszerűen eltűnt a fürdőruhám. Nem elég, hogy meleg van, még pluszba levert a víz. Már-már egy kiadós bőgésen is elgondolkodtam, mert hogy megyek én holnap strandolni? Aztán jött a hős, a megmentő, a tündérherceg, naná, hogy Zé... A fürdőruha a kis komód fiókjában a fotók tetején pihent, csak tudnám, hogy került oda.

Igen, pont ilyen, mint a képen.