2016. február 14.

Te jó ég!


Volt az az általános iskolai, első nagy szerelem, szintén Zé. Felnőttként is volt szerencsénk találkozni, emlékszem, mikor egyszer minden előzmény nélkül bekopogtatott hozzánk, s én csak álltam az ajtóban nyolc hónapos terhesen, hogy "isteneménilyenembertnemismerek", aztán ki tudja hogyan, az orráról sikerült beazonosítanom, azóta tudunk újra egymásról.
Szóval ma küldött nekem egy rövidke üzenetet, miszerint véletlenül rátalált egy több, mint harminc éve íródott (név nélküli) levélkére, amit valószínűleg tőlem kapott Valentin napra. Akkor azt gondolta, kitaláltam ezt az egész valentinos dolgot... Ha emlékeim nem csalnak, még Sue Townsend: A 13 és 3/4 éves Adrian Mole titkos naplójá-ban olvastam erről, ezek szerint ő nem olvasta a könyvet. Akkor látszólag jó ötletnek tűnt ez a levélkés dolog, ma már nem vállalnám be. Te jó ég!