2012. augusztus 30.

Fogyok a disznókkal

Sejtettem valahol, mégis megkönnyebbültem, mikor az orvos mosolygós hangon közölte, semmi komoly bajom sincs. Így most adtam magamnak három hónapot, aztán újra kérek egy laborvizsgálatot, ha szükséges. Gyógyszerre nincs szükségem, csak diétára, s kicsit egészségesebb életmódra.
Megrendeltem a kókuszzsírt is, amit ajánlottak. Az íze teljesen semleges, főzni is kitűnően lehet vele. Arról már régebben olvastam, hogy nagyon egészséges, használata olyan zsírsavakat juttat a szervezetbe, amilyen az anyatejben található (laurinsav), ami pedig jótékony hatással van az immunrendszerre. Arra az érdekességre viszont csak a napokban bukkantam rá, hogy jótékony hatásának felfedezése a negyvenes évek Amerikájához fűződik, amikor is olcsó kókuszzsírral akarták felhízlalni a sertéseket. A disznók viszont a remélt hízás helyett hirtelen fogyásnak indultak, aminek oka épp az említett kókuszzsír volt.